GuelmaPembuat pengubah kuasa mengubah semulaKesan kualitatif fasa pengukuhan

  • masa pelepasan:2024-03-12 20:07:01
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:530
  • Penerangan pantas:

    Guelma,Apabila memeriksa inti hook, insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. Afte

Kandungan artikel

Apabila memeriksa inti hook, insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken if you work again, turn on the photo flash when it"s light, and it"s short when it"s heavy. Oleh itu, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, ahli-ahli boleh periksa alat khas, bahagian, pengasingan,GuelmaBerapa banyak pengubah kotak 100 KVA, dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.

Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyak

GuelmaPeranti pendaratan dua titik dari inti besi disebabkan oleh bekas penywelding sisa;

Ia juga akan menghasilkan banyak kesalahan, secara efektif menghadapi kesalahan-kesalahan penukar tenggelam minyak, menggunakan penuh indikator prestasi dan keuntungan penukar tenggelam minyak, dan terus-menerus meningkatkan faktor keselamatan penukar tenggelam minyak. Api adalah kesalahan umum pengubah yang ditenggelamkan minyak. kesalahan kunci pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah kesalahan sirkuit pendek, dan kesalahan sirkuit pendek adalah lebih umum.

PunataApabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?

Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.

Kost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas, harga pembelian pengubah jenis kering jauh lebih tinggi daripada harga pengubah yang ditenggelamkan minyak.


GuelmaPembuat pengubah kuasa mengubah semulaKesan kualitatif fasa pengukuhan



Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

Isolasi antara lembaran besi silikon rosak,GuelmaPintu pengubah jenis kotak, menghasilkan pemanasan dan mencair inti besi;

Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?

Pelanggan pertamaPengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupan

Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.

Penukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemah


GuelmaPembuat pengubah kuasa mengubah semulaKesan kualitatif fasa pengukuhan



Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang,GuelmaPengubah kuasa 50, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.

berapa banyakDalam keadaan biasa, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah, dan segera berkomunikasi dan menghubungi staf projek di lokasi dalam kes mana-mana masalah, untuk memastikan operasi yang boleh dipercayai dan stabil mesin dan peralatan.

Apabila bahan pengasingan peralatan elektrik terlalu panas, gas sekeliling akan menyebabkan sejenis bau. Bau seperti ini boleh dibau oleh staf patrol biasa. Apabila anda mencium bau seperti itu semasa pemeriksaan biasa, anda perlu memeriksa dengan hati-hati peralatan dan bahagian sehingga anda mengetahui sebab.

Bunyi, sumber, tarikh pengumpulan, orang pengumpulan, kondisi cuaca dan bahan-bahan lain sampel minyak.

Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyak

Untuk menjalankan percubaan minyak pengubah kuasa lebih baik, perlu sampel minyak pengubah kuasa. Kerja pengumpulan patut dilakukan pada hari matahari kering. Kanting yang biasa digunakan dan kaedah pengumpulan sampel semasa pengumpulan mempunyai kerosakan segera sama ada kualiti spesifik minyak boleh benar-benar disebut. Sampel minyak untuk ujian tekanan AC tidak boleh kurang dari .kg dan sampel minyak untuk ujian mudah tidak boleh kurang dari kg.

GuelmaMaklumat produk lain
  • Tsu-shiSaiz pengubah jenis kering 1600KVAMenarik permintaan pasaran

    Tsu-shiSaiz pengubah jenis kering 1600KVAMenarik permintaan pasaran

  • HeilongjiangPanduan platform angkat hidraulik kereta apiTempat asal

    HeilongjiangPanduan platform angkat hidraulik kereta apiTempat asal

  • HeilongjiangJembatan boarding yang boleh dikembalikanAdakah anda tahu kaedah pengiraan berat badan

    HeilongjiangJembatan boarding yang boleh dikembalikanAdakah anda tahu kaedah pengiraan berat badan

  • BohongContainer Jembatan NaikApakah peranan kelebihan

    BohongContainer Jembatan NaikApakah peranan kelebihan

  • BohongPlatform penangkapan jenis gunting bergerakPengilang perlu memperhatikan penyelenggaraannya

    BohongPlatform penangkapan jenis gunting bergerakPengilang perlu memperhatikan penyelenggaraannya

  • BohongPlatform penangkapan tahapMasalah dalam kerja dan langkah penambahbaikan

    BohongPlatform penangkapan tahapMasalah dalam kerja dan langkah penambahbaikan

  • MaebashiSaiz pengubah jenis kering Scb11Proses pembuatan

    MaebashiSaiz pengubah jenis kering Scb11Proses pembuatan

  • ShunchengPembuat liftKeperluan untuk peralatan

    ShunchengPembuat liftKeperluan untuk peralatan

  • segera:Peringatan: Maklumat GuelmaPembuat pengubah kuasa mengubah semulaKesan kualitatif fasa pengukuhan memberi anda GuelmaPembuat pengubah kuasa mengubah semulaKesan kualitatif fasa pengukuhan oleh syarikat kami, perkhidmatan GuelmaPembuat pengubah kuasa mengubah semulaKesan kualitatif fasa pengukuhan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk GuelmaPembuat pengubah kuasa mengubah semulaKesan kualitatif fasa pengukuhan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian GuelmaPembuat pengubah kuasa mengubah semulaKesan kualitatif fasa pengukuhan. GuelmaPembuat pengubah kuasa mengubah semulaKesan kualitatif fasa pengukuhan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di GuelmaPembuat pengubah kuasa mengubah semulaKesan kualitatif fasa pengukuhan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!